Meet onze powervrouw
In haar lange carrière heeft ze vele gasten mogen ontvangen van over heel de wereld. Zowel Hilde, als het hotel mochten een groei doormaken waarvan we als gevestigde waarde enkel maar trots op kunnen zijn. Haar open en warme persoonlijkheid weerspiegelt zich in alle aspecten van het verblijf bij hotel Adoma. Er zijn drie essentiële waarden waar Hilde groot belang aan hecht om uw ervaring bijzonder te maken.
Netheid
Hygiëne is haar nr. 1 prioriteit. Onder het kritische oog van Hilde worden alle hoeken van het hotel gereinigd. Het kamermeisje wordt opgeleid en bijgeschoold om aan de hoge eisen van onze powervrouw te voldoen. Tijdens de ongeziene tijden zijn hygiëne en veiligheid in het hotel extra belangrijk. Daarom worden de puntjes op de i geplaatst.
Meest gastvrij
Een hartelijk ontvangst is een ´must´ voor haar. Het hotel wil een full package aanbieden, daarbij mag de Gentse gastvrijheid niet ontbreken. Al meer dan 20 jaar verwelkomt Hilde gasten met een gelukzalige glimlach en met veel passie om jullie wegwijs te maken in het idyllische Gent. Het is vanzelfsprekend dat u met alle vragen en twijfel terecht kan bij haar.
Ten allen tijde tot uw dienst
De toewijding van Hilde is ondoorgrondelijk. Tijdens uw verblijf bij hotel Adoma gaat u de gastvrouw zeker ontmoeten. Het is ondenkbaar om de charme van het hotel te ervaren zonder haar aanwezigheid. Dag en nacht is ze aan de slag om die extra touch aan te bieden om uw ervaring onberispelijk te maken.
See you soon!
”Ik kom hier al jaar en dag logeren. Hilde is de aangenaamste gastvrouw die ik ooit ontmoet heb. Ondertussen is het hotel een tweede thuis voor mij geworden.
Robert Vandenbrouckekunsthandelaar
Dankzij haar inzet en passie is het hotel over de jaren heen een gevestigde waarde geworden.
Klik door om te zien wat het hotel te bieden heeft aan faciliteiten en services.
Faciliteiten & services
Redenen waarom uw verblijf drie sterren waard is
Ontstaan vanuit de filosophie van onze powervrouw biedt het hotel een aantal services en faciliteiten aan. Deze gaan verder dan enkel de voorziening. De passie, leiderschap en liefde die worden gegeven maken het verschil.
Na meer dan 20 jaar in gastvrijheid blijft het hotel de trends op nauwe voet volgen. Elke dag groeit het hotel mee met de noden van de moderne hotelgast.
Check-in van 14.00h tot 23.00h*
*Na 23.00h inchecken met akkoord van het hotel.
Check-out om 11.00h
"Passie is service, leiderschap is faciliteiten en liefde is inspirerende realisatie."
Faciliteiten op de kamer
Faciliteiten in het hotel
Services op de kamer
Services in het hotel
Contactloos inchecken? YES, please.
“De poort tot gemakkelijk, snel en contactloos inchecken.”
Gemakkelijk en contactloos inchecken kan vanaf heden. Het proces vereist 3 simpele stappen en u kan genieten van uw verblijf.
Voorwaarden tot het recht van contactloos inchecken:
*Enkel bij ontvangst van een geldig kredietkaart nummer en vervaldatum van de kaart.
*De code van de sleutelkluis kan enkel gezonden worden naar een WhatsApp geregistreerde nummer. Dit telefoonnummer is verkregen door het boekingsformulier op deze website.
*Het bedrag van de eerste nacht van uw verblijf wordt gecrediteerd van de verkregen kredietkaart gegevens. Dit wordt maximaal 24 uur voor uw aankomst gecrediteerd.
Als er geen bedrag gecrediteerd kan worden 24 uur voor uw aankomst, vervalt het recht tot contactloos inchecken.